Labels

tisdag, december 02, 2014

Toaletterna stinker

Jag behöver gå på toa nu! Under lektionen så blir jag kissnödig. Då frågar jag min lärare ”får jag gå på toa” och då säger hon ”ja”. När jag kommer fram och vill göra mina behov så är det kiss på ringen, blött på golvet, den stinker gödsel plus att ingen har spolat efter sig.

Hör upp alla skolelever! Vill ni verkligen må illa och få huvudvärk vartenda toabesök så säg mig nu. Vi ska ändra på det här. Nu får det vara nog. Varje klassrum ska ha en ”toalettansvarig” i varje klass från åk 4 till åk 6. Och de ska se till att det blir rent på skoltoaletten.

En sak till, jag säger inte det här för ni ska leka städerskor eller något liknande det är bara för mitt och ditt bästa. Så se till att det blir renare i våra skoltoaletter.

Mvh en kissenördig elev

0 kommentarer:

Skicka en kommentar